Asiakkaillemme
Etusivu > Asiakkaillemme
 
Takuu ja huolto
 
 
Mikrologin takuuhuolto toimii maan laajuisesti. Huoltokutsut ja yhteydenotot tapahtuvat keskitetysti Mikrologille, joka hoitaa sekä varaosat että huoltotyöt laitteen takuutyypin mukaisesti.

Kattavan palvelun varmistamiseksi Mikrologilla on takuunhuoltosopimukset 20 alueellisen huoltokumppanin sekä suurimpien valtakunnallisten huoltokumppanien kanssa. .


Ota yhteys huoltoomme >>
 
Tarjoamme
 
 
Tarjoamme asiakkaillemme laitteiden ja palveluiden hankintaan ja elinkaaren hallintaan liittyviä lisäpalveluita.
 
-XX
 
 
Hansel .

: Osborne-työasemat, -kannettavat sekä Samsung-näytöt.

Palvelussa voit tehdä tilaukset ja huoltokutsut sekä hallita laitteiden elinkaarta tilauksesta aina laitteen poistoon.

tarkoitettu extranet löytyy osoitteesta

 
Mikrolog Xtranet
 
 
Asiakkaidemme käytössä oleva Mikrologin Xtranet -palvelu sisältää kattavasti Osborne-tietokoneiden tilaus-toimitus -prosessin eri vaiheet:
  • • Osborne-mallit (mahdollisuus asiakaskohtaisiin vakiomalleihin)
  • • Reaaliaikainen laite- ja ohjelmistokonfiguraattori
  • • Tallentamismahdollisuus hyväksymisprosessin ajaksi
  • • Tilauksen teko
  • • Tilauksen seuranta
  • • Historiatiedot toimitetuista laitteista
Asiakkaat joilla on käyttäjätunnus Mikrologin Xtranetiin voivat kirjautua sisään Mikrolog Xtranet -sivulla.